فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل و معاونان، مشاوران، روسای ادارات ستادی و غیرستادی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، حسینعلی تازیکه به سمت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گلستان معرفی شد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، مسعود عالیخانی جانشین فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سه ساله فرمانده پیشین یگان حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با تشکیل شورایی در سازمان حفاظت محیط زیست در سال 95 ، افرادی که توسط مدیران کل محیط زیست کشور برای فرماندهی یگان استان ها معرفی می شوند ، ارزیابی و بعد از تایید حراست حکم فرماندهی برای آنها صادر خواهد شد .
عالیخانی در ادامه ضمن مهم دانستن فعالیت های یگان حفاظت محیط زیست استان ها به عنوان پیشرو در عرصه محیط زیست گفت : استان گلستان با پتانسیل های بی نظیر طبیعی به خصوص پارک ملی گلستان باید با مدیریت صحیح یگان حفاظت محیط زیست حفظ شود تا این نگین بی بدیل برای آیندگان باقی بماند.
او در ادامه عملیاتی بودن ، دریافت اخبار مناسب را جزء وظایف ذاتی فرماندهان یگان دانست و گفت : برای انجام وظایف یک ضابط دادگستری خاص در تشکیلات جدید یگان باید منسجم تر عمل کرد و با قدرت بیشتری وارد شد .
جانشین فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت : نقشه راه برای راهبردهای اصلی در برنامه ششم توسعه مشخص شده و حفاظت مشارکتی و بهره وری خردمندانه ، ارتقای نقش جوامع محلی در حفاظت ، اقدامات بازدارنده شناسایی -کشف و مقابله ، مدیریت کنترل هوشمند مناطق و فرماندهی کنترل حریق و مدیریت زیست محیطی
در این مراسم اسماعیل مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان نیز ضمن تشکر از زحمات کریم الله تازیکه فرمانده سابق یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت : برگزاری این مراسمات نه به دلیل عدم کارایی بلکه برای بالابردن کارایی سیستم و ایجاد انگیزه است .
او گفت: ملاک ما برای انتخاب فرد اصلح ، نه جناحی است و نه به مسائل شخصی افراد توجه می کنیم بلکه ارزش های مدیریتی و توانمندی افراد در انتخاب ما نقش دارد .
مهاجر افزود : برای فرمانده پیشین یگان اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و ان شا ا... در سنگری دیگر برای خدمت به محیط زیست و پیشرفت اهداف عالیه سازمان در دولت تدبیر و امید از ایشان استفاده خواهیم کرد .
از جمله مواردی است که باید در برنامه ششم توسعه به نحو احسن برای حفاظت از محیط زیست کشور اجرا شود .
در پایان این مراسم از زحمات آقای کریم الله تازیکه تقدیر و با حکم سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ، حسینعلی تازیکه به مدت سه سال به عنوان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان معرفی شد .

700/703

کد خبر: 728154

وب گردی

وب گردی