نمایشگرهای UltraFine ال جی در کنار روتر با مشکل مواجه می شوند

آبان ماه امسال در حالی که همه منتظر رونمایی از نمایشگرهای 5K اختصاصی اپل بودند، کوپرتینویی ها حین معرفی نسل جدید لپ تاپ هایشان اعلام کردند نمایشگرهای 4K و 5K سری UltraFine ال جی بهترین گزینه برای همراهی با مک بوک پروهای جدید خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز، می توانید با پرداخت مبلغ 1299 دلار صاحب یکی از این نمایشگرهای باکیفیت شده و از آن همراه با مک بوک لذت ببرید؛ مگر اینکه در نزدیکی میز کارتان یک مودم روتر حضور داشته باشد!

طبق گزارش های اخیراً منتشر شده توسط جمعی از کاربران، اگر نسخه 5K مانیتور ال جی در فاصله ای کمتر از 2 متر از یک روتر قرار داشته باشد، عملاً از کار افتاده و کارکرد مک بوک شما را هم تحت شعاع قرار می دهد.

وقتی هم این اتفاق افتاد احتمال دارد صرفاً با یک بار ریبوت کردن مک بوک پرو اوضاع به حالت قبل باز نگردد و فریزهای متعدد تا ساعاتی آزارتان دهد.

ال جی هم رسماً وجود این مشکل را تایید کرده و یک راه حل اساسی برای رفع آن ارائه نموده است: نمایشگر UltraFine خود را در فاصله ای بیشتر از 2 متر با روتر قرار دهید.

شاید این مشکل در زمره ایرادات اساسی قرار نگیرد و بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، اما با توجه به قیمت زیاد و البته ابعاد بزرگ آنها، در هر صورت دردسرهایی ناخوشایند برای کاربران ایجاد می کند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728160

وب گردی

وب گردی