دانشگاه امیرکبیر با سازمان مدیریت صنعتی تفاهم نامه امضا کردند

رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر از امضا تفاهم‌نامه‌ای میان این دانشگاه و سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، در همایش ملی دانشجویی، کریمی رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی دانشگاه امیرکبیر صنایع که صبح امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: در این همایش سعی داریم متناسب با کیفیت و موقعیت دانشگاه امیرکبیر فضایی مناسب برای بحث و تبادل علمی میان دانشگاهیان و صنعت فراهم کنیم.

او ادامه داد: انجمن‌ها بهترین شکل برای هم افزایی در دانشگاه‌ها هستند. در حال حاضر شما دانشجویان لوکوموتیو جامعه هستید و در حال حاضر حدود یک دهه اقتصاد دانش بنیان جزو راهبردهای اصلی کشور است.

کریمی افزود: این همایش با هدف ایجاد پویایی برای انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی و ارتقای خودباوری و اعتماد به نفس در دانشجویان، ارائه و انتشار نتایج مطالعات و پژوهش های علمی دانشجویان در زمینه های مرتبط با مهندسی صنایع، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه تعامل موثر دانشجویان و بازار کار تدارک یافته است.

رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریتی دانشگاه امیرکبیر گفت: مدیریت و کنترل کیفیت، مدیریت و کنترل پروژه، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت تکنولوژی و زیرساختهای ساخت و تولید، مهندسی و تحلیل سیستم ها، تحقیق و عملیات در روش های کمی، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع در توسعه صنعتی، مهندسی صنایع در خدمات، مهندسی صنایع و کارآفرینی و مهندسی صنایع و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین محورهای این همایش ملی به شمار می آید.

گفتنی است در این همایش تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان مدیریت صنعتی و همکاری‌های ملی و پژوهشی دانشگاه امیرکبیر به امضا رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

204/200

کد خبر: 728176

وب گردی

وب گردی