بیانیه‌ ۲۲۰ نماینده در دفاع از آزمایش‌های موشکی ایران و حمایت از ایرانیان مقیم آمریکا

۲۲۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای بر نبود تناقض با قطعنامه‌های شورای امنیت در آزمایش‌های موشکی ایران و حمایت از ایرانیان مقیم آمریکا تاکید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 13 بهمن) مجلس شورای اسلامی بیانیه 220 نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص تقویت بنیه دفاعی کشور و در واکنش به تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای اتباع 7 کشور مسلمان از جمله کشورمان ایران را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، امروز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برکت خون هزاران شهید و مجاهدت امام راحل و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران دارای نظام اسلامی قدرتمندی است که قدرت خود را برخلاف دیگر قدرت های بزرگ جهان در سلاح های کشتار جمعی اعم از اتمی، شیمیایی و میکروبی تعریف نکرده و مخالف جدی هرگونه سلاح کشتار جمعی است، بنابراین تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن، توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

زمزمه های مخالفت برخی از کشورها با این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایش های موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطع نامه 2231 ندارد.

حال نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی حمایت همه جانبه خویش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نقش تاریخی خود را در دوران سخت دفاع مقدس به عنوان یک افتخار جاودانه ایفا نمودند، اعلام نموده و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای امنیت ملی کشور می دانیم.

در پایان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از هموطنان خارج از کشور از جمله ایرانیان مقیم آمریکا اعلام نموده و تصمیم اخیر رئیس جمهور این کشور را اهانت به ملت ایران و امت اسلامی می داند.

306/300

کد خبر: 728253

وب گردی

وب گردی