مسابقه تیراندازی و همایش ورزشی دوچرخه سواری و دو  ویژه ی گرامیداشت دهه فجر در واحد کرمانشاه

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان و دانشجویان و همایش ورزشی دوچرخه سواری و دو  در سطح شهر کرمانشاه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد کرمانشاه؛ در مسابقه تیراندازی که با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در دو بخش خواهران و برادران در محل سالن هیات تیراندازی شهر کرمانشاه برگزار شد در پایان در رقابت های کارکنان و در بخش برادران بهامین خوشنوا نفر اول، عبدالله درخشان نفر دوم، امرالله عظیمی و حسین صالحی به ترتیب سوم و چهارم شدند. در همین رشته و در بخش خواهران نفرات اول تا چهارم به ترتیب لیلا مرادی دیلانچی، زینب عزیزی، مرضیه احمدی و زهرا جعفری معرفی شدند.

همایش ورزشی دوچرخه سواری و دو به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره)؛ همایش بزرگ ورزشی دوچرخه سواری و دو با طی مسیر بزرگراه امام خمینی(ره) تا مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد کرمانشاه؛ در دوازدهمین روز از بهمن ماه و آغاز دهه مبارک فجر همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره)؛ همایش بزرگ ورزشی دوچرخه سواری و دو با همکاری هیات ورزش های سه گانه شهر کرمانشاه از محل بزرگراه امام خمینی(ره) تا مزار شهدا برگزار شد.

در این همایش ورزشی بیش از دویست نفر رکاب زن و دونده شرکت کردند که در پایان با قرعه کشی به هشتاد نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

گفتنی است پس از برگزاری مسابقه شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدا و اهدای شاخه گل با امام و شهدا میثاقی دوباره بستند.

200

کد خبر: 728307

وب گردی

وب گردی