ساخت خوابگاه 400 نفری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ساخت خوابگاه بزرگ دانشجویی از برنامه‌های حوزه دانشجویی این دانشگاه است که حداقل دارای 400 تخت خواهد بود و ساخت‌وساز آن به زودی آغاز خواهد شد که با ساخت این خوابگاه فضایی استاندارد و کامل در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی هاشم‌زاده ضمن اشاره به فعال کردن مرکز رشد این دانشگاه در حوزه پژوهش، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶ مرکز فناور، سه شرکت دانش‌بنیان و یک مطالعه بزرگ کوهورت با فعالیت ۲۵ نفر، از کارهای انجام شده در حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به کسب رتبه اول کشوری این دانشگاه در حوزه پژوهش در میان دانشگاه‌های تیپ 3، افزود: امسال برای سیزدهمین بار این دانشگاه موفق به کسب رتبه اول کشوری در میان ۲۳ دانشگاه تیپ 3 شده که این امر از افتخارات دانشگاه محسوب می‌شود و امیدواریم این افتخارات ادامه داشته باشند.

هاشم‌زاده با اشاره به بحث دندانپزشکی که یکی از مشکلات استان است، گفت: یکی از کارهای شاخص این دانشگاه در بحث آموزش، راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی بوده که برای استان بسیار موثر واقع شده و کمبودها را تاحدودی برطرف خواهد کرد و طی سه سال گذشته در این دانشگاه چندین رشته در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و فوق دیپلم راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه دانشجویی تلاش بر این بوده که هیچ دانشجویی از مشکلات رفاهی رنج نبرد و تمام نیازهای آن‌ها از جمله اسکان، تامین غذای مناسب، برنامه‌های فوق برنامه و ... در قالب ضوابط و مقررات در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه یک سلف بسیار بزرگ در این دانشگاه در حال ساخته شدن است و در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد، گفت: ساخت خوابگاه بزرگ دانشجویی از برنامه‌های حوزه دانشجویی است که حداقل دارای 400 تخت خواهد بود و ساخت‌وساز آن به زودی آغاز خواهد شد که با ساخت این خوابگاه فضایی استاندارد و کامل در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه در حوزه فرهنگی تاکید کرد: تلاش این دانشگاه مانند سایر دانشگاه‌ها بر این است که دانشجویان بتوانند فرهنگ اسلامی را به شایستگی در دانشگاه رعایت کنند.

منبع: ایسنا

205/200

کد خبر: 728574

وب گردی

وب گردی