ایلان ماسک: همچنان مشاور ترامپ باقی می مانم

در حالی که مدیرعامل کمپانی اوبر به دنبال تشکیل کمپین بایکوت شرکتش توسط کاربران، به طور رسمی از حلقه مشاوران دونالد ترامپ خارج شد،

به گزارش ایسکانیوز، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس اعلام کرده که همچنان عضو تیم مشاوران اقتصادی رئیس جمهور جدید آمریکا باقی خواهد ماند و در اولین جلسه این تیم که فردا تشکیل می شود شرکت خواهد کرد. البته این کارآفرین مشهور تصریح دارد که به طور حتم در جلسه مذکور خود و همکارانش اعتراضشان نسبت به دستورات اجرایی جدید در خصوص مهاجرت اتباع ۷ کشور به خاک آمریکا را به استماع ترامپ خواهند رساند و تلاش خواهند کرد با ارائه پیشنهاداتی او را برای تغییر سیاست های خود متقاعد سازند.

به دنبال اعلام همکاری ماسک با تیم ترامپ خبر رسیده که تعدادی از خریداران سفارشات خود برای خرید خودروهای تسلا را پس گرفته اند،‌ اما تعداد آنها به هیچ وجه با حدود ۲۰۰ هزار حساب کاربری حذف شده اوبر قابل مقایسه نیست.

ماسک معتقد است که باقی ماندن در شورای مورد بحث به هیچ وجه به معنی تایید تصمیمات اشتباه ترامپ نیست و می توان با ادامه همکاری در این تیم تاثیر بیشتری در تغییر دیدگاه های رئیس جمهور تازه کار داشت.

از آنجا که شرکت تسلا با طیف وسیعی از مشتریان در سرتاسر آمریکا سر و کار دارد، باید دید تصمیم تازه ماسک و موج رو به افزایش اعتراضات به سیاست های ترامپ، چگونه بر آمارهای فروش و وجهه این کمپانی خودروسازی اثر خواهد گذاشت.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728585

وب گردی

وب گردی