آپدیت اندروید 7 برای آنر 6 ایکس ماه آینده عرضه می‌شود

برخلاف گزارش‌های قبلی که انتظار می‌رفت آپدیت اندروید 7.0 برای آنر 6 ایکس در سه‌ ماهه دوم ۲۰۱۷ عرضه شود، هواوی گفته است قصد دارد ماه آینده این آپدیت را عرضه کند.

به گزارش ایسکانیوز، آنر 6 ایکس، یکی از گوشی‌ های هوشمندی است که هواوی در سال ۲۰۱۷ از آن رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی دارد؛ اما نکته‌ای که باعث دلسردی کاربران شد، مبتنی بودن آن بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 و استفاده از رابط کاربری قدیمی EMUI 4.1 بود.

با این حال، کاربران امید داشتند هواوی عرضه آپدیت اندروید 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.0 برای این تلفن هوشمند را تأیید کند. مسئولان هواوی نیز در نمایشگاه CES 2017 اعلام کردند این تلفن هوشمند قرار است در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ آپدیت اندروید 7.0 را دریافت کند.

سپس گزارشی منتشر شد که بر اساس آن، اندروید 7.0 برای آنر 6 ایکس در ماه می، اواسط سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

در هر صورت، خبر جدیدی منتشر شده است که در آن می‌توان شاهد تغییر برنامه‌های هواوی بود. این کمپانی قصد دارد رابط کاربری EMUI 5.0 و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا را هرچه زودتر برای آنر 6 ایکس عرضه کند. در گزارش می‌توان مشاهده کرد که تلفن هوشمند هواوی قرار است در ماه مارس آپدیت جدید را دریافت کند.

متأسفانه اطلاعات بیشتر، برای مثال در مورد تاریخ دقیق عرضه آپدیت منتشر نشده است، اما مشاهده اینکه عرضه نسخه جدید سیستم‌ عامل اندروید برای یک تلفن هوشمند به‌جای اینکه به تأخیر بیفتد زودتر انجام داده خواهد شد، جالب است. در نظر داشته باشید زمان ذکرشده برای ایالات متحده آمریکا است و شاید عرضه آپدیت جدید برای دیگر نقاط دنیا با کمی تأخیر صورت گیرد.

منبع: زومیت

205/200

کد خبر: 728621

وب گردی

وب گردی