دانشگاه  واحد رودهن یکی از بهترین دانشگاه های استان تهران است

همزمان با دهه مبارک فجر، ساختمان دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور فرماندار شهرستان دماوند و جمعی ازمسئولان این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان دماوند ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از پایه‌های اساسی در زیرساخت‌های کشور توجه به امکانات و فضاهای آموزشی است که آینده‌سازان این مرز و بوم را در خود پرورش می‌دهد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که تا به امروز با مشارکت مردم پیش رفته است ساخت فضاهای آموزشی بوده که می‌توان از این ظرفیت برای ساخت مدارس و دانشگاه های دیگر با کمک خیرین و مشارکت دولت استفاده کرد.

محمودی فرد به پیوند همیشگی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از نشانه‌های پیوند حاکمیت و مردم حضور در همه صحنه‌های انقلاب به خصوص در انتخابات است که امیدواریم این حضور در انتخابات پیش رو حماسه‌ای دیگر را خلق کند.

فرماندار شهرستان دماوند در زمان افتتاح ساختمان روانشناسی واحد رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یک از بهترین دانشگاه های استان تهران است

وی همچنین با اشاره به توسعه بخش آموزشی در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند با دارا بودن دانشگاه‌های مختلف در سطح استان تهران جایگاه ویژه‌ای در این زمینه دارد.

محمودی فر در پایان از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تشکر کرد.

گفتنی است، ساختمان دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با ۴۸۰۰ متر زیربنا دارای ۳۲ کلاس درس و فضای اداری و آزمایشگاهی است و با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

205/200

کد خبر: 728717

وب گردی

وب گردی