حاشیه های روز ششم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد/ جشنواره تحت تاثیر درگذشت حسن جوهرچی

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در رور ششم تحت تاثیر درگذشت حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

به گزارش ایسکانیوز،در روز ششم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در زمان پخش مستند صفر تا سکو که ساعت ۱۳:۳۰ به نمایش درآمد، حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی هم برای تماشا به سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آمد، این مستند توسط مهتاب کرامتی تهیه شده است.
پیش از نمایش فیلم " خوب، بد، جلف" ساخته پیمان قاسم خانی که در اولین سانس نمایش فیلم های سینمایی در کاخ جشنواره به روی پرده رفت، بهروز غریب پور به روی صحنه رفت و از خاضران خواست تا برای مرحوم حسن جوهرچی فاتحه ای قرائت کنند.
* اولین ساخته پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان، تماشاگران فراوانی را به سالن همایش های برج میلاد کشاند و مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفت.
* هنگام برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم "خوب، بد، جلف" هم محمود گبرلو، منتقد سینما و مجری جلسه های نقد جشنواره فیلم فجر، از اهالی رسانه خواست تا به احترام جوهرچی بایستند و با سکوت به این هنرمند فقید ادای احترام کنند.
* " آذر" یکی دیگر از فیلم هایی است که در روز ١٥ بهمن اکران شد، این فیلم با موضوع قتل خانوادگی ساخته شده است.
* "ماجرای نیمروز" ساخته محمدحسین مهدویان است که هنگام نمایش در برج میلاد افراد زیادی را به سالن کشاند.
*ابراهیم حاتمی کیا از جمله سینماگرانی بود که برای تماشای " ماجرای نیمروز" به برج میلاد آمد.
*وزیر بهداشت، وزیر دادگستری و شهردار تهران برای تماشای فیلم مهدویان به برج میلاد آمدند.

* آخرین فیلم نمایش داده شده در برج میلاد جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی با نام پشت دیوار سکوت بود که رضایت منتقدان و اهالی رسانه را جلب نکرد و عده زیادی هم پس از شروع فیلم سالن را ترک کردند.

* حجت‌الله ایوبی، محمد مهدی طباطبایی نژاد، سیروس الوند، سروش صحت، رعنا آزادی ور، آزاده صمدی، میلاد کی مرام، سعید ملکان، سعید سعدی، جواد نوروزبیگی، محمدهادی کریمی، محمد بزرگ‌نیا، ابراهیم حاتمی‌کیا، حسین یاری، رضا و زهرا داودنژاد، حمیدرضا قربانی و صادق زیباکلام از جمله حاضران در برج میلاد در ششمین روز جشنواره بودند.

500500

کد خبر: 728731

وب گردی

وب گردی