انویدیا با فروش مجدد بازی های قرار گرفته در باندل کارت های گرافیک خود مقابله می کند

در ایران یا بسیاری از کشورهای دیگر، کم پیش نمی آید که خریداران یک کارت گرافیک و یا اصلاً خود فروشندگان کارت های گرافیک انویدیا، کد رایگان یک بازی که با وارد نمودن شماره سریال محصول خریداری شده در وب سایت انویدیا به دست می آید را به صورت جداگانه به فروش رسانند.

به گزارش ایسکانیوز، وب سایت PC Games متوجه شده که انویدیا راه حلی تازه برای جلوگیری از فروش بازی های رایگان باندل کارت های گرافیک خود در نظر گرفته است. از این پس، کدهای بازی تنها از طریق اکانت اپلیکیشن GeForce Experience که به استوری جداگانه متصل می شود امکان پذیر خواهد بود.

پس از این، اپلیکیشن مورد اشاره سخت افزار را بررسی می کند تا مطمئن شود که کد کوپن بازی، با پردازشگر گرافیکی دستگاه سازگاری داشته باشد. انویدیا در صفحه پرسش و پاسخ وب سایت خود اشاره ای به اجرای بازی ها، تنها روی یک کارت گرافیک واحد نکرده است؛ بنابراین احتمالاً کماکان می توان کد بازی را به شخصی که کارت گرافیکی با مدل مشابه دارد فروخت.

اخیرا، سیاستی تازه از سوی انویدیا به کاربران اجازه می داد با خرید کارت گرافیک GTX 1070، از کد رایگان بازی Gears of War 4 استفاده کنند و سپس، کارت گرافیک را پس بفرستند. با این همه، گذشته از محدود کردن چنین اعمالی، احتمال دارد که انویدیا صرفاً به دنبال مجبور کردن گیمرها به استفاده از اپلیکیشن GeForce Experience باشد که در جلب توجه گیمرهای حرفه ای ناموفق بوده است.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728819

وب گردی

وب گردی