نوبخت : محیط زیست یکی از محورهای برنامه ششم توسعه است

معاون رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه هر چه که خوب بود را می‌گنجاندیم اما منابع‌مان نمی‌رسید که همه را به سرانجام برسانیم، به همین جهت معطوف بر چهار مورد شدیم که یکی از آن‌ها محیط زیست است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه مدیریت پسماند صنعتی در کوهپایه از بخش‌های شرقی شهرستان اصفهان، گفت: همه واحدهایی که از صبح امروز رفتم ارزشمند بود اما این واحد ارزش ویژه ای بر دولت دارد.

وی افزود: به اعتبار و مسؤولیت سازمانی در برنامه و بودجه ناگزیرم که به واحدهای مختلف سر بزنم اما هیچ کدام از واحدها به این میزان اهمیت نداشتند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه 5 برنامه توسعه پیش از پیروزی انقلاب و 5 برنامه پس از انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران جنگ ثبات نداشتیم اما از سال 68 به بعد 5 برنامه نوشته شده است.

وی یادآور شد: در برنامه توسعه ششم هر چه که خوب بود را می‌گنجاندیم و هرکسی یک پیشنهادی مطرح می‌کرد می‌پذیرفتیم اما منابع مان نمی‌رسید که همه را به سرانجام برسانیم، به همین جهت معطوف بر چهار مورد شدیم که یکی از آن‌ها محیط زیست است.

700/703

کد خبر: 728830

وب گردی

وب گردی