اطلاعات تازه ای در مورد مدل های مختلف گلکسی S8 سامسونگ و قیمت آنها

سامسونگ به دلایل مختلف تصمیم گرفت گلکسی S8 را دیرتر از همیشه معرفی کند و این اقدام باعث شد فرصت بیشتری برای انتشار شایعات و اخبار مختلف در مورد آن به وجود آید.

به گزارش ایسکانیوز، جدیدترین خبر از منابع آگاه صنعت تلفن همراه حکایت از آن دارند که پرچمدار بعدی سامسونگ به دوربینی با «تقویت کننده بازه دینامیکی» دوگانه یا Dual ADC مجهز است، که می تواند عمق رنگ بهتری را برای تصاویر آن به ارمغان آورد. این منبع خبری همچنین در مورد قیمت و نحوه عرضه دستگاه نیز سخن گفت.

طبق اظهارات موجود، گلکسی S8 سامسونگ در کشورهای چین و کره جنوبی با شش گیگابایت رَم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، در حالی که نسخه 4 گیگابایتی به سایر مناطق دنیا ارسال می شود. همچنین کاربران آسیایی می توانند یکی از دو گزینه 64 یا 128 گیگابایتی را برای فضای ذخیره سازی انتخاب کنند.

قیمت مدل 64 گیگابایتی پرچمدار بعدی سامسونگ حدود 885 دلار تعیین شده و نمونه 128 گیگابایتی آن نیز با قیمت حدود 943 دلار به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ در دیگر مناطق جهان، گلکسی S8 با چهار گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که طبق اطلاعات پیشین، قیمتی در حدود 850 یورو خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ سامسونگ مراسم ویژه ای را برای معرفی گلکسی S8 در تاریخ 9 فروردین ماه سال 13966 تدارک دیده، اما به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل که اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می شود، اطلاعاتی از این موبایل را به همراه ویدیویی تبلیغاتی به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728878

وب گردی

وب گردی