شرط بازی کردن 3 بازیکن جدید تراکتورسازی مشخص شد

کارشناس حقوقی فوتبال گفت:امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن. 

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه تراکتورسازی فردا می تواند از 3 بازیکن جدید خود یعنی هاشم بیگ زاده، امید عالیشاه و احمد نورالهی استفاده کند، اظهار داشت: نکته اینجاست که نامه فیفا اگر قبل از تاریخ نقل و انتقالات ایران آمده باشد، خود به خود تراکتورسازی نمی تواند از این بازیکنان استفاده کند اما اگر بعد از آن باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: به نظر می رسد امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن. این موضوع را روشن می کند و تقدم و تاخر تاریخ ها خیلی مهم است.

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد:این 3 بازیکن خود به خود با تراکتورسازی دارای قرارداد هستند. جای دیگری اینها را از حضور در تراکتورسازی منع کرده است اما اگر نتوانند برای این باشگاه بازی کنند، قراردادشان به قوت خود باقی است و باشگاه باید مطالبات آنها را کامل پرداخت کند. در ضمن آنها اصلا نمی توانند به باشگاه دیگری بروند چون می شود در یک تیم بازی کردند و نمی توانند در یک فصل در 3 تیم حضور داشته باشند. در ضمن فرصت نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است.

602/601

کد خبر: 728896

وب گردی

وب گردی