لانچر Google Now به زودی از فروشگاه پلی استور حذف خواهد شد

اگر شما هم از طرفداران لانچر Google Now هستید، به نظر می رسد گوگل آماده است تا لانچر مذکور را از رده خارج کند. از آنجایی که موبایل های هوشمند پیکسل گوگل از پیکسل لانچر بهره مند شده اند و تولید محصولات سری نکسوس نیز در حال توقف است، مسئله مذکور دور از انتظار نبود.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس ایمیلی که برای شرکای سرویس های موبایل گوگل ارسال شده، غول جستجوگر دنیا قصد دارد اپلیکیشن Google Now را تا اواخر سه ماهه جاری (11 فروردین) از فروشگاه خود حذف کند.

گوگل در ایمیل خود عنوان کرده است که پشتیبانی خود از این لانچر را ادامه خواهد داد و از طریق اپلیکیشن جستجوی خود آپدیت هایی را در دسترس کاربران قرار می دهد، بنابراین کسانی که در حال حاضر از لانچر مورد اشاره استفاده می کنند می توانند کماکان روی کارایی آن حساب باز کنند.

گفتنی است؛ از تاریخ 11 اسفند ماه درخواست گجت های جدید برای استفاده از اپلیکیشن Google Now تأیید نخواهد شد و تولیدکنندگانی (مانند موتورولا) که لانچر مورد بحث را به عنوان گزینه اصلی در تلفن های همراه خود استفاده می کردند، قادر هستند کارت های Google Now و دیگر سرویس های گوگل را با لانچرهای دیگر ادغام کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا پیکسل لانچر در اختیار دیگر دستگاه ها نیز قرار خواهد یا خیر اما حداقل در حال حاضر می تواند Now Google را دریافت و نصب کنید.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728909

وب گردی

وب گردی