روزنامه سهارا هند:اسلام هراسی مهمترین هدف طرح مهاجرتی 'ترامپ' است

روزنامه اردو زبان 'سهارا' هند روز شنبه دستور اجرایی 'دونالد ترامپ' برای ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به امریکا، را اقدامی نژاد پرستانه و با هدف دامن زدن به اسلام هراسی در بین کشورهای غربی و آمریکایی دانست .

به گزارش ایسکانیوز این روزنامه با انتشار مطلبی با عنوان 'آغاز دشمنی ترامپ با اسلام ' می نویسد این اقدام دولت امریکا نشان داد که نگرانی ها در خصوص روی کار آمدن وی از سوی بسیاری از کشورها و آگاهان مسائل بین المللی درست بوده است .

در بخش دیگری از این مطلب با زیر سئوال بردن نیت رئیس جمهوری امریکا در ممنوعیت سفر تعدادی از کشورهای مسلمان به این کشور اظهار کرد در طرح مهاجرتی 'ترامپ' کشورهای حامی تروریسم مانند عربستان سعودی از سفر به آمریکا منع نشده اند.
در بخش دیگری از این مطلب با اشاره به اظهارات 'دونالد ترامپ' در خصوص مسلمانان آمده است مهمترین هدف رئیس جمهوری آمریکا جلوگیری از ورود مسلمانان به این کشور است.

به نوشته این روزنامه ، رئیس جمهوری آمریکا بارها اعلام کرده در نظر دارد امنیت مسیحیان این کشور را تضمین کند و این نشان دهنده اهداف پشت پرده وی است.

در ادامه این مطلب با اشاره به ادعاهای حقوق بشری آمریکا آمده است این اقدام 'ترامپ' چهره واقعی امریکا را برای کشورهای جهان نمایان کرد.
روزنامه اردو زبان سهارا حمایت کشورهای غربی از تروریست ها را نشانه صداقت نداشتن این کشورها در مبارزه با تروریسم دانست و اضافه کرد بسیاری از سلاح هایی که توسط تروریست ها در عراق و سوریه استفاده می شود در کارخانه های اسلحه سازی کشورهای غربی و بویژه امریکا تولید می شود.
این روزنامه در پایان این سئوال را مطرح کرده است چگونه این سلاح ها و تجهیزات به دست تروریست در عراق و سوریه می رسد.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 729009

وب گردی

وب گردی