گرامیداشت واحد ارومیه از روز پرستار و دهه فجر

صالح سلیمی معاون علوم پزشکی واحد ارومیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر،روز پرستار را یک روز دینی در کشور ما عنوان کرد که با سالروز ولادت حضرت زینب مصادف شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ سلیمی با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته معاونت علوم پزشکی،تصویب رشته های ارشد و پذیرش دانشجو در رشته اتاق عمل را از اتفاقات خوب این یک سال بیان کرد و افزود: به همت مسولان و معاونان محترم واحد ارومیه چارت دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به تصویب نهایی رسید.

سلیمی گفت : بعد از سال ها تلاش و پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصویب و به زودی به گفته اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوراین مصوبه اجرایی می شود.

در ادامه جلسه حجت لاسلام والمسلمین میرزایی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی شغل پرستاری را از مشاغل سخت و با ارزش نامید و افزود:در روایات و منابع دینی بسیار به این کار تاکید شده است و پیامبر در آخرین خطبه خود فرمود:هرکس یک شبانه روز به پرستاری از یک مریض قیام کند خداوند در آخرت با ابراهیم خلیل محشور می کند.

حجت الاسلام میرزایی گفت:فعل و انگیزه هر دو باید در یک سمت باشند اگر انگیزه الهی باشد عمل تبدیل به عمل صالح می شود.

حجت الاسلام میرزایی ایمان راسخ و ارتباط قلبی حضرت زینب با پروردگار را مهم ترین مولفه صبر و پایداری ایشان دانست و اظهار داشت:قرآن همه را به صبر در برابر مشکلات و نماز دعوت می کند چرا که ارتباط با خالق هستی سرمنشا گشایش همه علوم هستی می باشد که امیدواریم جوانان با تقویت ایمان و تلاش قله های رفیع پیشرفت را فتح کنند.

200

کد خبر: 729094

وب گردی

وب گردی