اچ تی سی در MWC 2017 کنفرانس خبری نخواهد داشت

مانند سال گذشته، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC امسال نیز کنفرانس خبری برگزار نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به‌لطف کمبود تراشه اسنپدراگون 835 احتمال دارد MWC 2017 به وسعتی که در گذشته برگزار می‌شد، برگزار نشود. اصولا هر سال شاهد کمپانی‌های مطرحی مانند اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سامسونگ بودیم که در این نمایشگاه با معرفی محصولات جدیدشان سروصدای زیادی به پا می‌کردند؛ اما امسال گویا شرایط فرق دارد.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد در MWC 2017 حضور نداشته باشد یا حداقل کنفرانس خبری برگزار نکند. البته کمپانی تایوانی این کار را در سال گذشته نیز انجام داد و از اچ‌تی‌سی ۱۰ در ماه آوریل رونمایی کرد.

ال‌جی قصد دارد از گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 رونمایی کند. سامسونگ نیز حضور خواهد داشت؛ اما می‌خواهد از یک تبلت پرده‌برداری کند و معرفی رسمی گلکسی اس 8 را به تأخیر بیندازد.

با این حساب تنها سؤالی که باقی می‌ماند این است که چرا سازندگان بزرگ دنیا قصد دارند حضور کم‌رنگی در نمایشگاه MWC 2017 داشته باشند؟ جواب این سؤال را نمی‌توان دقیق گفت؛ اما به نظر می‌رسد مقصر اصلی تراشه اسنپدراگون 835 است.

سامسونگ بار دیگر ساخت تراشه اسنپدراگون جدید برای کوالکام را بر عهده گرفته است و به نظر می‌رسد تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 ساخته‌شده را برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ذخیره کرده است. همین امر نیز باعث شده مشتریانِ تراشه‌های کوالکام نتوانند محصولاتشان را در زمانی که در نظر گرفته شده است، آماده کنند.

با کمبود تراشه اسنپدراگون 835، کمپانی‌های زیادی به جای استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 که تنها مقداری از اسنپدراگون 820 قدرتمندتر است ،صبر خواهند کرد و محصول خود را در بازه زمانی عرضه می‌کنند که به مقدار مورد نیازشان تراشه اسنپدراگون 835 تولید شده باشد.

مسئولان اچ‌تی‌سی تأیید کرده‌اند زمانی که تراشه اسنپدراگون 835 به قدر کافی در بازار موجود باشد، پرچم‌داری که از این تراشه استفاده کند عرضه خواهند کرد؛ اما در شرایط فعلی به حمایت از تلفن‌های هوشمند جدید اچ‌تی‌سی یو پلی و اچ‌تی‌سی یو اولترا ادامه خواهند داد.

با نبود کمپانی‌های مطرح، به ال‌جی، هواوی و سونی اجازه داده می‌شود تا بتوانند تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. هر سه کمپانی ذکرشده تأیید کرده‌اند که در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس خبری برگزار خواهند کرد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 729185

وب گردی

وب گردی