سرلشکر باقری روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی روز نیروی هوایی ارتش است را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی فرا رسیدن 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش را به فرماندهی و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ای نگهبانان آسمان، سلام بر شما که در اوج زیسته‌اید و بر الطاف نامتناهی نگریسته‌اید، نام شهیدان پر آوازه‌ای همچمن شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید جواد فکوری، شهید عباس دوران و شهید مصطفی اردستانی و دیگر شهدای آن نیرو در کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، پروازتان در بیکران آبی آسمان با سرود حماسه آمیخته است، نامتان بلند و پر افتخار باد.

در روز نوزدهم بهمن سال 1357، نظامیان متعهد نیروی هوایی، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مدرسه رفاه و بیعت با آن حضرت، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانیدند. نقش ارزنده همبستگی با شکوه ارتش، به ویژه نیروی هوایی در اضمحلال و شکست رژیم ستم شاهی، نشان دهنده شعور ایمانی و انقلابی این عزیزان فداکار و عشق ورزیدن به آرمان‌های مقدس و آزادی خواهانه ملت، در این سرزمین بود که موجب شد تا علی رغم فشارها و اختناق شدید آن روز، گام در میدان مبارزه با ظلم و جور نظام پهلوی گذاشته و یک صدا با ملت دلاور در 19 بهمن ماه 1357، حماسه پر شکوه این بیعت را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

اینجانب فرارسیدن روز نیروی هوایی را به شما برادران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم، امیدوارم در پناه الطاف خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از نائب بر حقش، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) روز به روز بر اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده گردد.

با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده گرامیتان، پیروز و موفق باشید.

302/300

کد خبر: 729277

وب گردی

وب گردی