دبیرکل جمعیت هلال احمر:  دولت و مجلس پشتیبان هلال احمر در تجهیز و استانداردسازی امکانات امدادی باشند

بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر صبح امروز با حضور دبیرکل، استاندار قزوین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی؛ در قزوین مستقر شد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی محمدیون، دبیرکل جمعیت هلال احمر در مراسم رونمایی از بالگرد امدادی هلال احمر در استان قزوین، گفت: سیاست جمعیت هلال احمر، تامین تمامی تجهیزات و امکانات امدادی در استان‌ها برای پاسخگویی و آمادگی بیشتر در مواجهه با حوادث است.

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی هلال احمر، استقرار بالگرد در تمامی استان‌های کشور است، افزود: هزینه استقرار این بالگرد ١١ میلیون دلار بوده و قزوین به عنوان بیست و ششمین استان کشور، مجهز به بالگرد شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر در نظر دارد در صورت کمک دولت و مجلس، تعداد بالگردهای خود در استان‌ها را به ٤٠ فروند برساند، اظهار کرد: جمعیت به منظور تامین و تجهیز استان‌ها به امکانات امدادی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، اما در این زمینه از دولت و مجلس انتظار دارد تا این نهاد مردمی را برای استانداردسازی امکانات و تجهیزات امدادی یاری کند و اعتبارات مورد نیاز این جمعیت به نحو شایسته اختصاص یابد تا شرمنده مردم نشویم.

701/700

کد خبر: 729280

وب گردی

وب گردی