دست وزیر بهداشت را برای  تلاش در راه اندازی بیمارستان برکت امام خمینی(ره) می بوسم

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هدف و نیتی خیر باشد، تمامی کائنات جمع می شوند تا آن هدف و نیت، محقق شود و بخاطر تلاش ها و اقدامات ارزنده وزیر بهداشت به ویژه در راه اندازی بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه، دست شان را می بوسم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر یعقوب شیویاری در آیین افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی برکت امام خمینی(ره) میانه که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این بیمارستان از سال 65 همزمان با بمباران میانه افتتاح شد و سال 82 بنا به دلایلی از چرخه خدمات، خارج شد و بیمارستانی که مزین به نام مبارک امام خمینی(ره)، بود در حالت کما قرار داشت و در سال 87 به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه انتخاب شدم.
وی تصریح کرد: در حضور وزیر وقت بهداشت گفتم که تابلو بیمارستانی که به نام امام راحل مزین است، پایین آمده و همه حاضران، بغضشان ترکید و سیستمی به نام GCS وجود دارد که با آن، سطح هشیاری بیماران کمایی و تصادفی با آن سنجیده می شود و سطح هشیاری این بیمارستان، عدد 3 بود و به کمای عمیق فرو رفته و فاتحه آن خوانده شده بود و از همان لحظه که مسئولیت پیدا کردم اراده ما بر بازسازی این بیمارستان بود و بازسازی موفق آن به برکت نام بزرگ امام خمینی(ره) بود.
دکتر شیویاری گفت: باید قدردان باشیم تا آینده برای اقدامات ما هم قدردان باشند به کمک وزرای قبلی که بخش عمده آن در زمان وزارت دکتر هاشمی اتفاق افتاد، بازسازی این بیمارستان مورد توجه جدی قرار گرفت و به عنوان دبیر اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر هاشمی را زیاد می بینم اما اولین باری که در مجلس ایشان را دیدم، تا اسم میانه را آوردم، ایشان همان لحظه نام بیمارستان امام خمینی(ره) را آوردند و میانه را با نام این بیمارستان می شناخت.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مردم هر چه کمتر در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شوند و بتوان از آن به عنوان یک هتل 5 ستاره استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شاهد تلاش و دلسوزی شبانه روزی مسئولان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شهرستان میانه بوده ام افزود: انسان باید منصف باشد. می گویند که انصاف نیمی از ایمان است اما من می گویم که انصاف، تمام ایمان است و دست تک تک آنها را می بوسم.
دکتر شیویاری گفت: این بیمارستان حتما باقی الصالحاتی برای دکتر هاشمی وزیر بهداشت، ستاد اجرایی فرمان اجرایی حضرت امام(ره)، بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواهد بود و مردم باید افتخار کنند که فرزندان عزیز و صادق در مجموعه بهداشت و درمان، با نیت خدایی و بسیجی وار، همچنان به دنبال برطرف کردن مشکلات آنها هستند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تحول سلامت، هر قدری که از دستمان بربیاید و تمامی شهرها و روستاها از امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند، کمک خواهیم کرد و همواره و مشتاقانه از طرح تحول سلامت، حمایت کرده ام اما هر چیزی مانند زندگی شخصی، ممکن است مشکلاتی داشته باشد و باید آنها را برطرف کرد.
وی تصریح کرد: به عنوان یکی از سربازان عرصه بهداشت و درمان از تمامی مسئولان، استدعا می کنم که مشکلات مردم شهرستان میانه مانند راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت و تامین دستگاه MRI که مردم برای دریافت خدمات آن مجبور به مراجعه به سایر شهرها هستند، کمک کنید.
دکتر شیویاری با اشاره به تصویب 8 هزار میلیارد تومان اوراق قرضه برای پرداخت بدهی بیمه سلامت به وزارت بهداشت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خدا گواه است که خود بیمه ها باید پیگیر پرداخت بدهی های خود بودند اما وزیر بهداشت به شخصه به دنبال این بودند که اوراق قرضه را از دولت بگیرند و به بیمه ها بدهند تا بدهی آنها به وزارت بهداشت پرداخت شود.

701/700

کد خبر: 729320

وب گردی

وب گردی