پایگاه خدمات اجتماعی در میدان راه آهن افتتاح شد

صبح امروز همزمان با دهه مبارک فجر؛ پنجمین پایگاه خدمات اجتماعی شهر تهران با هدف پیش گیری از آسیب های اجتماعی و مددرسانی به نیازمندان از سوی شهرداری منطقه 11 در میدان راه آهن افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه پایگاه خدمات اجتماعی میدان راه آهن؛ کار خود را برای ارائه خدمات به شهروندان محله راه آهن و کودکان کار و خیابان، متکدیان، زنان در معرض آسیب و دختران فراری، بهبودیافتگان اعتیاد، معتادان و افراد کارتن خواب، درراه ماندگان، افراد در معرض خشونت خانوادگی و کودکان بازمانده از تحصیل آغاز کرد.

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران؛ با بیان این که پایگاه خدمات اجتماعی میدان راه آهن در یکی از آسیب پذیر ترین نقاط شهر تهران دایر شده است ؛ گفت: حضور فعالان اجتماعی در این حوزه می تواند برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه پیش گیری از بروز این آسیب ها در سطح خانواده ها و شهروندان محله راه آهن بسیار تأثیر گذار باشد.

قدیمی با تأکید بر این که کار در این حوزه نیازمند عشق است که باید در ارتباط باخانواده ها و انسان ها همراه با علاقه انجام شود؛ افزود: ارائه خدمات مشاوره و مدد رسانی به مددجویان با استفاده از تجربیات دانش بنیان می تواند تأثیر گذاری واقعی را در فضای محله داشته باشد و کار پیش گیری از آسیب های اجتماعی انجام شود.

بر اساس این گزارش پایگاه خدمات اجتماعی راه آهن با مشارکت مؤسسه بهروزان و با بهره گیری از پتانسیل سازمان های دولتی و غیر دولتی موجود در محله راه آهن برای مردم محله راه آهن و محلات همجوار به ویژه افراد بی بضاعت و گروه های اصلی آسیب پذیر یعنی زنان، کودکان و سالمندان فعالیت می نماید.

این پایگاه در میدان راه آهن ،ابتدای خیابان شوش غربی ،جنب کفش ملی ،پلاک 733 دایر شده است و به افراد خود معرف و یا افراد شناسایی شده توسط کارشناسان آسیب های اجتماعی خدمات مشاوره و مددرسانی ارائه می کند.

700700

کد خبر: 729321

وب گردی

وب گردی