رزیتا غفاری: هنرمندان نسبت به معضلات زیست محیطی حساس و فعال باشند

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باید در مسائل زیست محیطی حساس باشیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زیست بوم غفاری با بیان اینکه همه ما در آلودگی اطراف و محیط زیستمان مقصریم تصریح کرد: همه ما می دانیم و اذعان داریم که دنیای ما از ابتدای به این شکل نبوده و آثار مخرب فعالیت های انسانی آنرا به این شرایط خطرناک درآورده است.

وی وظیفه هر هنرمندی را توجه به عواقب این آثار مخرب دانست و ادامه داد: همه هنرمندان باید در هر رشته ای که فعالیت می کند به مسائل اطراف خودش حساس و متعصب باشند.

غفاری با اشاره به اینکه مسائل و معضلات زیست محیطی از جمله مسائلی است که در چند دهه اخیر گریبان انسان را گرفته است تاکید کرد: همانند دیگر مسائل موجود در دنیای اطرافمان باید به این موضوع نیز حساس باشیم، به آن اهمیت بدهیم و برای احیای آن فعالیت کنیم.

این بازیگر کشورمان اعلام کرد: به عنوان کسی که در زمینه هنری فعالیت دارد، سعی می کند بر روی موضوعات محیط زستی عکس العمل های لازم را نشان دهد.

وی تاکید کرد: تنها کافی است که هنرمندان را متوجه این مشکلات کنیم تا خودشان برای ورود به این چالش ها همراه مسئولان و مردم شوند.

به عقیده وی تبلیغ سبک زندگی زیست محیطی، توجه به اخلاق زیست محیطی و نشان دادن آثار زیانبار معضلات زیست محیطی از جمله واکنش هایی است که هنرمندان در همه عرصه ها به خصوص قالب عکس و پوستر در جشنواره نفس های شهر می توانند به آن بپردازند و موفق باشند.

700/703

کد خبر: 729343

وب گردی

وب گردی