سید طه هاشمی: افکار آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)  همان افکار بلند امام راحل و همان منویاتی است که مقام معظم رهبری دارند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افکار آیت الله هاشمی همان افکار بلند امام راحل و همان منویاتی است که مقام معظم رهبری دارندکه بر جان و روح ما نقش بسته است.

سید طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تجدید میثاق دانشجویان با امام راحل(ره) به ایسکانیوز گفت: هر سال در تجدید میثاق دانشگاهیان با امام راحل (ره)، آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) را به عنوان موسس دانشگاه و یکی از یاران نزدیک امام راحل و مقام رهبری در کنار خود داشتیم و متاسفانه امروز هنگامی که برای تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب آمدیم ایشان را در کنار رهبر کبیر انقلاب از دست رفته و آرمیده دیدیم.

وی ادامه داد: البته افکار آیت الله هاشمی همان افکار بلند امام راحل و همان منویاتی است که مقام معظم رهبری دارندکه بر جان و روح ما نقش بسته است. بعلاوه جامعه دانشگاهی ما به خصوص دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی که در زمان حیات آیت الله هاشمی(ره) با همه وجود در خدمت آرمان های امام بودند، امروز نیز در غیبت ایشان با صلابت، ایمان و اعتقاد برای تحقق آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در کنار سایر دانشگاهیان در تجدید این میثاق شرکت کردند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم دانشجویان ما برای رسیدن به قله های رفیع علمی و اعتلای توسعه علمی کشور این راه را با امیدی مضاعف طی کنند و از راهی که برای رشد و ارتقا علمی کشور کشور باز شده است کمال استفاده را ببرند.

200/202

کد خبر: 729429

وب گردی

وب گردی