فروش اوپو با افزایش 133 درصدی به 99.4 میلیون در سال 2016 رسید

گزارش جدید IDC نشان از این دارد که اوپو با فروش بیش از ۹۹.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶، رشدی ۱۳۳ درصدی تجربه کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، اوپو موفق شده است طی سال ۲۰۱۶ رشد خوبی تجربه کند. این کمپانی طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ موفق شد از نظر سهم بازار و همچنین میزان عرضه رتبه‌ی چهارم جهانی را کسب کند. اوپو بخش بزرگی از گوشی‌های هوشمند خود را در کشور چین به فروش می‌رساند، هرچند در سایر کشور‌ها نیز فعالیت دارد؛ از جمله‌ی آن می‌توان به آفریقا، خاورمیانه اشاره کرد که حداقل کاربران نام این برند را شنیده‌اند. این کمپانی چینی هنوز حضور چندانی در کشور‌های اروپایی و آمریکای شمالی ندارد.

بر اساس آخرین گزارش IDC اوپو موفق شده است طی سال ۲۰۱۶ بیش از ۹۹.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کند که بیش از دو برابر در مقایسه با سال ۲۰۱۵ افزایش داشته است. اوپو در سال ۲۰۱۵ تنها ۴۲.۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کرده بود. با نگاهی به آمارهای ارائه‌شده می‌توان مشاهده کرد اوپو رشدی ۱۳۳ درصدی تجربه کرده است. اسکای لی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر اجرایی اوپو در این خصوص چنین اظهار نظر می‌کند:

استراتژی اوپو برای سال ۲۰۱۶ تمرکز بیشتر بر گوشی‌های هوشمند رده بالا با دوربین‌های قدرتمند بوده است.

لی همچنین به این نکته اشاره کرده است که اوپو همواره به درخواست‌های کاربران خود توجه دارد و خواسته‌های آنان را برای رفع نیازها در اولویت قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده OPPO R و OPPO F فروش خوبی تجربه کرده‌اند. OPPO F1 یکی از گوشی‌های هوشمند موفق این کمپانی است که از وجود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است و یک گوشی هوشمند مخصوص سلفی است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، OPPO R9 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اوپو است. اوپو اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶ حوزه‌ی فعالیت خود را گسترش داده و در نظر دارد این روند را در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه دهد. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی شاهد حضور پررنگ‌تر اوپو در مصر و همچنین شمال آفریقا و خاورمیانه باشیم.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 729463

وب گردی

وب گردی