سرقت تعداد زیادی موتور جگوار لندروور به ارزش ۳.۷ میلیون دلار

سه‌شنبه هفته گذشته تعداد زیادی پیشرانه‌ی لندروور (Land Rover) به ارزش ۳.۷ میلیون دلار به سرقت رفت. این دومین بار است که این شرکت مورد سرقت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سه‌شنبه هفته‌ی گذشته قطعا روز خوبی برای گروه خودروسازیجگوار لندروور نبود. بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیسی، تعدادی پیشرانه به ارزش ۳.۷ میلیون دلار از کارخانه‌ی این شرکت در شهر سولیهال (Solihulll) سرقت شده است. بر طبق این گزارش‌ها، سارقین با استفاده از کامیونی که پیش‌تر سرقت کرده بودند، وارد کارخانه شدند و تریلر حاوی موتورها را به این کامیون متصل کردند و از محل متواری شدند. سارقین در همان شب دو تریلر حاوی موتورها را با همان کامیونت به سرقت بردند. پلیس محلی در جستجوی سارقین، تریلر خالی را پیدا کرده است.

این خبر از آن جهت شوکه کننده است که این اولین بار نیست که از کارخانه‌ی جگوار لندروور سرقت شده است. سرقت قبلی تقریبا به همین شیوه صورت گرفته بود، با این تفاوت که ارزش موتورهای به سرقت رفته ۱.۲ میلیون دلار بود. البته بعد از مدتی ۵ نفر از سارقین دستگیر شدند.

شرکت جگوار در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است:

ما برای پیدا کردن سارقین کارخانه شهر سولیهال با پلیس محلی همکاری نزدیکی داریم و جایزه‌ای را هم برای افرادی که اطلاعاتی مفید برای یافتن پیشرانه‌های سرقت شده داشته باشند، در نظر گرفته‌ایم. بهتر است از اظهار نظر بیشتر در حالی که تحقیقات در جریان است، اجتناب کنیم.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 729469

وب گردی

وب گردی