فقط آیفون SE در کشور هند مونتاژ می شود

اپل به زودی تولید آیفون در هند را آغاز می کند. البته این اتفاق به معنای آن نیست که در آینده می توان آیفون را با قیمت کمتری تهیه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از آنکه وزیر فناوری اطلاعات هند چند روز پیش رسماً آغاز به کار خط تولید اپل در خاک این کشور تا پایان ماه آوریل را تایید کرد، وب سایت Mashable گزارش می دهد که بر اساس تاکید برخی از منابع، فقط آیفون SE در شهر بنگلور مونتاژ خواهد شد، نه هیچ مدل دیگری.

این خبر اشاره دارد که اپل با همکاری شرکت «ویسترون» به زودی فرآیند «سر هم بندی» موبایل هایش در هند را آغاز می کند و خبری از «تولید کامل» آیفون نیست. در واقع این اقدام نخستین گام اپل برای حضور در خاک وسیع کشور هند است.

تیم کوک و یارانش تاکنون تلاش های زیادی برای موفقیت در بازار رو به رشد این کشور کرده اند، اما با توجه به وضعیت اقتصادی نه چندان مطلوب، مردم از دیوایس های اندرویدی ارزان تر بیشتر استقبال می کنند.

آیفون SE در حال حاضر یکی از مدل های مقرون به صرفه تر اپل محسوب می شود و منطقی است که کوپرتینویی ها قصد داشته باشند با مونتاژ داخلی آن سهم بیشتری در کشور هند کسب کنند.

گفتنی است با راه اندازی مجموعه مونتاژ آیفون در هند، اپل می تواند خرده فروشی هایی برای ارائه مستقیم محصولاتش افتتاح کند و مجموعاً حضور پررنگ تری در این کشور داشته باشد.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729500

وب گردی

وب گردی