ال جی در تلاش است مشکل نمایشگرهای UltraFine را برطرف کند

تردیدی نیست که تعداد بی شماری از کاربران مودم/روتر خود را روی میز کار و در کنار سایر دیوایس های کامپیوتری خود مانند مانیتور قرار می دهند.

به گزارش ایسکانیوز، معمولاً نمایشگرهای امروزی دارای پوشش های محافظ خاصی هستند تا تحت تاثیر امواج وای-فای مودم ها قرار نگرفته و بدون مشکل کار کنند. اما مانیتورهای 5K سری UltraFine ال جی که برای بهره مندی در کنار مک بوک پروهای جدید اپل توصیه شده از این قاعده مستثنا هستند و در محدوده امواج مودم خانگی کاربر دچار اختلالات اساسی می شوند.

برای همین منظور ال جی در بیانیه ای اعلام کرد کسانی که به صورت دنباله دار با مشکل نمایشگرهای مذکور روبرو هستند با نزدیک ترین مرکز خدمات رسانی مشتریان ال جی جهت دریافت سرویس مناسب تماس بگیرند.

حالا مشخص نیست دقیقاً منظور از «سرویس مناسب» چیست و آیا مانیتورهای مرجوعی تعمیر خواهند شد یا به طور کلی با مدل جدیدی تعویض می شوند.

گفتنی است طی هفته های گذشته جمعی از کاربران در انجمن های اینترنتی خبر دادند که مانیتورهای 5K ال جی با قرارگیری در فاصله کمتر از 2 متر با مودم از کار می افتند و حتی عملکرد مک بوک پرو 2016 را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

ال جی تاکید دارد که سری تولیدی جدید این مانیتورها که از ماه جاری روانه بازار می شوند از پوشش محافظ بهتری برخوردار بوده و مشکل پیشین را نخواهند داشت.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729505

وب گردی

وب گردی