سامسونگ شرکت Perch را خرید؛ یک گام دیگر در عرصه اینترنت اشیا

کمپانی «Perch» که یکی از ارائه دهندگان پلتفرم های سیستم هوشمند خانگی است و از موبایل های قدیمی به عنوان دوربین های نظارتی استفاده می کند، ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد توسط سامسونگ خریداری شده است.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ما از این پس در سراسر دنیا تحت مدیریت و همکاری مستقیم با سامسونگ فعالیت می کند تا بتوانیم نسل آینده محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا را به دنیا ارائه کنیم.

اما نکته سوال برانگیز و ناخوشایندی که به موجب این قرارداد پدید آمده این است که تمام کسانی که از سیستم های فعلی Perch بهره مند هستند، باید به دنبال جایگزین بگردند.

چون مدیران این شرکت تاکید می کنند که از این پس امکان پشتیبانی و خدمات رسانی به مشتریان پیشین را نخواهند داشت و تمام داده های ذخیره سازی شده و همینطور اپلیکیشن اندرویدی آنها تا دو هفته آینده پاک خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که Perch در کنار سامسونگ در شاخه نرم افزاری اینترنت اشیا فعالیت خواهد کرد یا محصولات سخت افزاری خودش را روانه بازار می کند. گفتنی است سامسونگ در ماه های اخیر سرمایه گذاری های زیادی در زمینه سیستم های هوشمند خانگی و اینترنت اشیا کرده است و تصاحب Perch یقیناً به این امر کمک خواهد کرد.

200/202

منیع: دیجیاتو

کد خبر: 729506

وب گردی

وب گردی