نوکیا می خواهد همیشه بهترین و به روزترین نسخه اندروید را ارائه کند

کمپانی نوکیا به تازگی با اتکا بر سیستم عامل اندروید و زیر چتر شرکت HMD به بازار تلفن های هوشمند بازگشته و نخستین موبایلش را در کشور چین به خوبی به فروش می رساند. نوکیا قصد دارد طی سال جاری چند موبایل دیگر نیز روانه بازار کند و برنامه های مفصلی برای کنگره جهانی موبایل 2017 که نهم الی دوازدهم اسفند ماه برگزار می شود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از این مدل ها پرچمداری خواهد بود که با هدف رقابت با گلکسی S8 سامسونگ و آیفون 8 اپل به پا می خیزد و جالب اینجا است که فنلاندی ها اعتماد به نفس بالایی در این رابطه دارند.

یکی از مدیران نوکیا در گفتگوی اخیر خود عنوان کرده:

هدف همیشگی ما این است که جدیدترین و ایمن ترین نسخه از اندروید را در اختیار کاربران قرار دهیم. این مسئله شامل فراهم کردن به موقع و سریع به روز رسانی ها نیز خواهد شد. ما چیزهای زیادی برای اشتراک گذاری در نیمه اول سال 2017 داریم. منتظر باشید.

بدیهی است که عملی کردن چنین ادعایی کار آسانی نیست. شرکت های بزرگ و متعددی سال ها است قصد دارند آپدیت های اندروید را به موقع و در اسرع وقت منتشر کنند، اما به ندرت پیش آمده که چنین امری واقعاً اتفاق بیافتد.

گفتنی است موبایل نوکیا 6 که ماه گذشته در چین عرضه شد از سیستم عامل نسخه هفتم اندروید برخوردار است و با این حال هنوز نسخه 7.1.1 را دریافت نکرده است. با این حال می بایست ببینیم که آیا نوکیا می تواند از پس این چالش بزرگی که خودش مقابلش قرار داده بر بیاید یا خیر.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 729510

وب گردی

وب گردی