طرح تحول سلامت در اکثر نظرسنجی های مردمی رتبه اول را دارد

وزیر بهداشت گفت: با وجود مشکلات مالی زیادی که برای طرح تحول سلامت به وجود آوردند اما مردم هنوز خدمات با کیفیتی را دریافت می کنند و جامعه پزشکی هم در ارایه خدمات کم نگذاشته و نسبت به مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، اظهار داشت: خوشبختانه با لطف و عنایت خدا و حمایت مردم، طرح تحول سلامت در اکثر نظرسنجی های مردمی رتبه اول را دارد .
وزیر بهداشت یادآورشد: رییس جمهور چندین بار برای حل مشکلات طرح تحول سلامت، دستوراتی را صادر کرد اما حساسیت ها متفاوت است و معاون اول رییس جمهور به ما قول داده که مشکلات اعتباری طرح به زودی و تا قبل از عید برطرف شود.

دکتر هاشمی با اشاره به آخرین دیدار خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی در واپسین روزهای عمر ایشان، اظهار داشت: آیت الله هاشمی به آینده کشور خیلی امیدوار بودند و می گفتند که وضعیت دولت در دور بعدی بهتر می شود و ایشان تاکید زیادی بر توجه به رفاه اجتماعی و کاهش فقر داشتند.

وزیر بهداشت از آیت الله نورمفیدی به دلیل حمایت از حوزه سلامت تشکرکرد و گفت: انتظار داریم به مسئولان اقتصادی و اقتصادیون در خصوص مشارکت بیشتر در حوزه سلامت سفارش کنید.

دکتر هاشمی در پایان تاکید کرد: طرح تحول سلامت، جزء آرزوهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بود زیرا هدف این طرح نیز مانند اهداف انقلاب، رفاه و آسایش بیشتر مردم است و اعتقاد داریم که بخشی از وظایف حکومت در کنار تامین امنیت، رفاه اجتماعی است.

701/700

کد خبر: 729621

وب گردی

وب گردی