باقری:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت و اقتدار ملی را نشان دهند تا دشمنان لحظه‌ای به فکر تجاوز نباشند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت و اقتدار و بصیرت ملی را نشان دهند تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و با ایمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دهنده بصیرت بالای مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است.

وی افزود: 22 بهمن روز وحدت مردم می‌باشد، وحدتی که امام آن را وحدت کلمه نامید و با حضور مردم در صحنه انقلاب به نمایش درآمد، 22 بهمن یادآور حماسه مشت‌ها و فریادهای تاریخ‌ساز ملت است. روز انفجار نور، روز مطلع فجر و آغاز بهار آزادی، بهاری که در آن جای شهدای انقلاب خالی بود، بهار سراسر افتخار و بشارت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مردم شریف و خانواده نیروهای مسلح دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال یاد شهدای انقلاب را گرامی بدارند و به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت و اقتدار و بصیرت ملی را نشان دهند تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

302/300

کد خبر: 729682

وب گردی

وب گردی