السدو دربی سد راه افتخاری/یک لغزش کافی است!

قرار است در صورت عدم موفقیت استقلال در دو بازی آینده سرانجام اتفاقاتی در این تیم رخ دهد.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال اتفاقات بدی را پشت سرگذاشته که برای هواداران این تیم قابل باور نیست اما این در حالی است که همه امید طرفداران این تیم دربی و بازی آسیایی استقلال است که این تیم آنها را با موفقیت سپری کند.

گفتنی است این در حالی است که استقلال با مشکلات بسیاری روبرو شده است و این مسایل هواداران را برای این دو بازی نگران کرده است زیرا مشکلات استقلال در حالی رخ داده که این تیم به یکدلی و آرامش لازم نیاز دارد و با مسایل به وجود آمده این آرامش از تیم دور شده است و در آستانه دو بازی بسیار مهم تیم با حاشیه رفته است.

این حواشی در حالی در تیم اتفاق افتاده که اکثرا مدیریت تیم را مقصر می دانند و البته که افتخاری نیز پاسخگو نیست و از همان ابتدا تنها عنوان می کرد که مشکلات حل می شود اما تمام بازیکنان جدید استقلال که هم از نظر مالی به باشگاه ضرر وارد کردند و هم به تیمهای دیگر لیگ پیوستند تا خیال همه راحت شود که فیفا با هیچ کس شوخی ندارد و وقتی رای را اعلام می کند قطعی است.

شایان ذکر است اعلام شده آخرین راه ماندن افتخاری در استقلال دو بازی آینده تیم است و اگر تیم موفق نباشد وی باید از تیم برود و این بار موضوع جدی است.

605

کد خبر: 729853

وب گردی

وب گردی