احداث موسسه  تئاتر و موسیقی در راستای فعالیت های دانش بنیان در واحد مرند

عباس سیفی گفت: در واحد مرند به تازگی موسسه ای احداث شده که در زمینه تئاتر و موسیقی به فعالیت می پردازد. علاوه بر دانشجویان، افرادی که در خارج از دانشگاه هستند می توانند از خدمات این موسسه استفاده کنند.

عباس سیفی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحدمرند در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی این واحد گفت: همایش بزرگ آیت الله میرزا بهار مرندی در این واحد در 11 اسفند ماه برگزار خواهد شد. مراسمی در راستای دهه فجر نیز در چهارشنبه 20 بهمن برای کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد مرند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: معمولا واحد مرند در مناسبت های مختلف برنامه هایی را در نظر می گیرد مثلا 28بهمن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند است که در آن زمینه با امام جمعه واحد مشورت می شود. در این برنامه رئیس واحد نیز سخنرانی خواهد کرد و از یکی از مجریان تبریز در این برنامه دعوت می کنیم تا جشن را اجرا کند و جوایزی برای دانشجویان و افراد شرکت کننده نیز در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: به مناسبت دهه فجر هر ساله آذین بندی راهرو ها و سالن های دانشگاه انجام می شود، همچنین سالن غذا خوری آزاد واحد چند روز گذشته در دهه فجر افتتاح شد.

وی افزود:از برنامه های دیگری که در واحد مرند برگزار شد می توان به همایش حجاب و عفاف اشاره کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. در آینده همایش علمای مرند نیز برگزار خواهد شد که در راستای بزرگداشت آیت الله قوچه مری در نظر گرفته شده است.

سیفی بیان کرد: همچنین قبور شهدای گمنامی در کنار مسجد قرار دارد که هماهنگی های لازم با فرمانداری و بنیاد شهید و ایثارگران انجام شده است که به بررسی آن بپردازند. همچنین با فرمانداری جلسه ای در ارشاد برگزار شده است که طی آن برنامه هایی که در دهه فجر در نظر داریم مطرح شده است.

وی تاکید کرد: در این واحد موسسه ای به تازگی احداث شده که در زمینه تئاتر و موسیقی به فعالیت می پردازد. علاوه بر دانشجویان، افرادی که در خارج از دانشگاه هستند می توانند از خدمات این موسسه استفاده کنند و این موسسه یکی از فعالیت های دانش بنیان در حوزه فرهنگی است که در واحد مرند در نظر گرفته شده است.

خبرنگار: بهتری/منتشرکننده: سلیمی

503500

کد خبر: 729876

وب گردی

وب گردی