طلاب جوان امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار دهند

مدیر و معاونین حوزه‌های علمیه استان ایلام در بازدید از مدارس علمیه شهرستان‌های ایوان و آبدانان، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مسائل و مشکلان این مدارس قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در این بازدیدها در سخنانی با تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و نقش توسلات امام‌خمینی (ره) به اهل البیت (ع) اظهار کرد: توسل به اهل البیت (ع) نقش بسزایی در هموار کردن مشکلات دارد، لذا توجه به سبک اخلاقی بزرگان علی‌الخصوص امام راحل (ره) باید سرلوحه طلبگی ما قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با تاکید بر تبیین سیره بزرگان و توجه به نکات اخلاقی و سبک آنها در برابر با مشکلات و سختی‌ها در مدارس علمیه، افزود: طلاب باید از امام‌خمینی (ره) الگو بگیرند، چرا که ایشان در سخترین لحظات انقلاب با یک توسل به اهل‌بیت (ع) علی‌الخصوص خانم فاطمه‌الزهرا(س) تمام معادلات دشمنان را بهم می‌ریخت.

وی با تاکید بر این که طلاب تاثیر توسل به اهل‌بیت (ع) را در زندگی جدی بگیرند، اضافه کرد: طلاب باید این صفت را در خود تقویت نمایند و همیشه برای رفع مشکلات درسی و اخلاقی و مادی ضمن اینکه تلاش فیزیکی نمایند با توسل کردن به اهل‌بیت (ع) مسیر را برای خود هموار کنند.

یادآور می‌شود در جریان این بازدید، معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز در جلساتی با اساتید و طلاب، علاوه بر بیان مباحث لازم، به مسائل و مشکلات طلاب رسیدگی کردند.

801

کد خبر: 729949

وب گردی

وب گردی