مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد

آیین گرامیداشت روز پرستار ویژه دانشجویان این رشته با حضور میهمانانی از شبکه بهداشت و درمان ، مسئولین دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان پرشتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا لطفی در این آیین ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت:صبر ، دلسوزی، استقامت و ایثار از مهمترین ویژگی پرستاران است چون هرکس که از خدمات پرستار مهربان برخوردار شده، می فهمد و می داند که نقش پرستار در هدیه کردن سلامت به بیماران، چقدر موثر است.
وی، با اشاره به حساسیت بالای شغل پرستاری به علت ارتباط مستقیم با جان انسان ها اظهار کرد: این حرفه مقدس دارای اجر و پاداش زیاد در نزد خداوند متعال است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خوی تصریح نمود: انشاءالله با توجه به اقدامات انجام یافته در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری در این واحد خواهیم بود.
در ادامه مراسم رقیه صدیفی مدیرگروه رشته پرستاری این واحد در خصوص اهمیت و نقش پرستار اظهار کرد: پرستار یک عضو مهم در تیم مراقبت بهداشتی است و نقش ارزنده ای در پذیرش، آماده سازی، مراقبت و حمایت های روحی ، جسمی و اجتماعی بیمار دارد.
وی یادآور شد: گروه پرستاری با رویکرد جدید و بهره گیری از تمام پتانسیل های موجود از جمله استادان مجرب، مربیان بالینی با تجربه ، تجهیز امکانات لازم برای تربیت پرستار، سعی در توسعه رشته و تاسیس رشته های علوم پزشکی دارد.
گفتنی است در پایان این مراسم از مربیان و اساتید و انجمن داشجویان رشته پرستاری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 729992

وب گردی

وب گردی