محمد علی سعادتی گفت: با اطمینان می گویم که جوانان انقلابی دوران حال، انقلابی تر از جوانان سال 57 هستند و با عزمی راسخ پای خون شهدا و دفاع از این مرز و بوم ایستاده اند و به عنوان مدافعین در کشورهای همسایه جان فشانی کرده تا رخنه ای نزدیک مرزهای کشورمان نشود.

محمد علی سعادتی دبیر کل اتحادیه دوم دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت : همانطور که امام راحل (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود. در همین راستا اتحادیه دوم دانشگاه آزاد به پاسداشت ایام الله دهه فجر در واحدهای دانشگاهی برنامه هایی را در استان های کرمان، شیراز، لرستان، مشهد و زاهدان برگزار می کند بعلاوه غبار روبی از حرم شهدا در دانشگاه ها، دیدار با امامان جمعه شهرستان ها و تنظیم بیانه ای که در رسانه ها منتشر شد گامی کوچک در این راستا است.

وی در خصوص شرکت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: وظیفه تمام جنبش های دانشجویی این است که در مراسم یوم الله 22 بهمن شرکت و از سایر مردم نیز بخواهند تا در این راهپیمایی عظیم انقلابی که ما را در خاورمیانه و به طور کلی در جهان زبان زد خاص و عام کرد شرکت کنند. در همین راستا اعضای اتحادیه و تشکل های دانشجویی که در نقاط مختلف ایران فعال هستند در این روز حضور گرمی خواهند داشت.

دبیر کل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران درباره روحیه انقلابی جوانان کنونی کشورمان خاطرنشان کرد: با اطمینان می گویم که جوانان انقلابی دوران حال، انقلابی تر از جوانان سال 57 هستند و با عزمی راسخ پای خون شهدا و دفاع از این مرز و بوم ایستاده اند و به عنوان مدافعین در کشورهای همسایه جان فشانی کرده تا رخنه ای نزدیک مرزهای کشورمان نشود.

وی افزود: این موضوع گویای این است که جوانان انقلابی امروز، در صورت تعرض به کشورمان از سوی بیگانگان ایستادگی کرده و از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.البته گاهی مشاهده می کنیم که متاسفانه مسئولان ما جوانان امروز را فاقد تخصص مدیریتی می دانند اما باید بگویم که این یک تصور اشتباه بوده و جوانان فعلی از جوانان دهه 57 غیورتر و کارآمدترند و تنها به فرصت احتیاج دارند.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی همواره باید رسالت خود را حفظ کرده و اگر ضعفی در سیستم مدیریتی دیده می شود انتقادهای سازنده خود را داشته باشدو این در حالی است که در کنار این انتقادها باید از کارهای خوبی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران انجام می شود نیز حمایت کند. در این راستا اتفاق های خوبی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره تشکل ها با حضور دکتر میرزاده و دکتر نمازی اتفاق افتاد که مدیون برنامه ریزی مناسب در این مجموعه است.

سعادتی افزود: بعلاوه فعالیت های این مدت در عرصه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری موجب شده تا نیروهای متخصص در کشور بمانند و ازمهاجرتشان جلوگیری شود نیز اقدامی هوشمندانه بوذ.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730143

وب گردی

وب گردی