بهره برداری از 800 پروژه در استان تهران طی دهه فجر

حدود 800 پروژه دولتی، خصوصی و تعاونی با اعتباری بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین هاشمی، استاندار تهران، روز سه شنبه همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در مراسم بهره برداری از یک طرح عمرانی و دو طرح مسکن مهر در شهرستان ری با بیان اینکه دولت سال آینده تمام طرح های مسکن مهر را در کشور تعیین تکلیف می کند افزود: برخی واحدهای مسکن مهر مشکلات جدی داشته و یا در محاکم قضایی دارای پرونده هستند که رفع آن زمان می برد.
وی با بیان اینکه این طرح از ابتدا با مطالعات کافی و مناسب اجرا نشده است افزود: محوطه سازی، تامین آب، برق، گاز و امکاناتی همچون مدرسه، کلانتری، مسجد و مراکز تفریحی و خرید از کمبودهایی هستند که در این مسکن ها به چشم می خورد.
هاشمی گفت: اراده دولت یازدهم بر این بود که این طرح به اتمام برسد و اخیرا هم میزان وام مسکن مهر از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه انسجام مدیریتی در شهرستان ری رمز موفقیت این شهرستان در اتمام مسکن مهر بود افزود: وقتی قوای کشور در کنار یکدیگر قرار میگیرند همه کار به خوبی پیش رفته و موفقیت ها بیشتر می شود.
هاشمی گفت: صاحب خانه کردن یک خانواده کم درآمد علاوه بر اینکه تاثیرات مثبت اجتماعی دارد باقیات الصالحات مسئولان بوده و ارزش بالایی دارد.
وی کاهش درآمدهای دولت یازدهم را مشکل بزرگ این دولت ذکر کرد و افزود: کاهش میزان فروش نفت و پایین آمدن قیمت آن باعث شد مشکلات زیادی گریبان دولت را بگیرد اما با تلاش مدیران موفق شدیم کشور را اداره کنیم.
به گزارش ایرنا، طرح 612 واحدی مسکن مهر کهریزک در 33 بلوک ساختمانی، طرح 344 واحدی مسکن مهر گلحصار در 14 بلوک ساختمانی و کمربندی 3 و نیم کیلومتری غدیر باقرشهر از توابع شهرستان ری طرح هایی بودند که امروز سه شنبه با حضور هاشمی استاندار تهران، مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، محمد زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، دهقانی مدیر کل بنیاد مسکن و شهرسازی استان تهران، شاه کرمی مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران و علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

801

کد خبر: 730264

وب گردی

وب گردی