جلسه مشترک هیأت عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت رئیسه واحد رامسر برگزار شد

جلسه مشترک هیأت عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت رئیسه واحد رامسر با حضور دکتر رضاعلی محسنی معاون هیأت عالی نظارت منطقه 3 ، دکتر مجید استوار مدیر هیأت عالی نظارت استان گیلان و دکتر زین العابدین فلاح مدیر هیأت عالی نظارت استان گلستان در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسنی در این جلسه گفت: هیأت نظارت و ارزیابی مطابق ماده 9 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی و به دستور حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس اله نفسهه الزکیه ) در سال 1394 به عنوان یک نهاد نظارتی به موازات کار اجرایی که درواحد انجام می گیرد در هیأت موسس دانشگاه تشکیل شد. بر اساس تقسیمات انجام شده در کشور 11 منطقه جغرافیایی در بخش نظارت و ارزیابی وجود دارد که منطقه 3 از 3 استان مازندران ، گیلان و گلستان تشکیل شده است و ریاست آن به عهده دکتر شاهورانی از پیشکسوتان مدیریت در دانشگاه می باشد.

معاون هیأت عالی نظارت منطقه 3 در ادامه گفت : در مجموعه هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی 9 کارگروه ارزیابی وجود دارد که 3 کارگروه امور بین الملل، امور مالی و اقتصادی و امور فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی در استان مازندران فعال می باشد.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور رئیس محترم هیأت موسس تشکیل شد دکتر ولایتی ضمن لزوم ارزیابی مجدد واحد های بین المللی داخلی و خارجی بر رعایت استانداردها توسط واحدهای دانشگاهی تاکید فرمودند.

دکتر محسنی در پایان گفت: هر واحدی برای پیشرفت و بقا باید به نکاتی مانند داشتن یک سند توسعه ، تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت و استفاده از فرصت ها ، رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل ها ، تنوع بخشی به منابع مالی با ایجاد منبع جدید، استفاده درست و بهینه از منابع انسانی ، فیزیکی و محیطی ، برند بودن و کیفیت و استانداردسازی توجه ویژه ای داشته باشد.

در این جلسه هیأت رئیسه واحد رامسر نیز گزارشی از عملکرد حوزه های مربوطه ارائه کردند که توسط هیأت عالی نظارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730277

وب گردی

وب گردی