معرفی بازی Beat Racer؛ رانندگی با طعم موسیقی

پس از موفقیت های قسمت ابتدایی Piano Tiles و محبوبیت عناوین موزیکالی، بازی هایی را دیدیم که از موسیقی فقط برای زیبایی استفاده نمی کردند و قطعه ها خود جزئی از مکانیزم های گیم پلی شده بودند. عناوین Dancing Line ،Lost in Harmony و Beat Stomper همگی از اپلیکیشن هایی هستند که موزیک تقریبا مهمترین نقش را روی جذابیت آن ها ایفا می نمود و بقیه المان ها با این بخش معنا پیدا می کردند.

به گزارش ایسکانیوز، Beat Racer هم به نوعی یکی از همین بازی ها است. عنوانی که به موفقیت های زیادی بین بازیکن های کشورهای آسیای شرقی دست یافت و حالا بعد از انتظارات فراوان، بازیکن ها جهان می توانند دست به تجربه آن بزنند. شاید مهمترین المانی که هنگام تجربه Beat Racer یا مشاهده اسکرین شات های آن متوجهش شوید، ترکیب موسیقی با عناوین رانندگی باشد. شاید قبلا Lost in Harmony طعم این ترکیب را تقریبا چشیده بودیم.

اما Lila Soft با استفاده از کلیشه های این سبک و الهام از بازی های معروف برای بخش گیم پلی، یک تجربه به مراتب متفاوت را به مخاطبین هدیه می دهد. جدا از اهمیت موسیقی روی بقیه قسمت ها، مکانیزم های Beat Racer همانند عناوین مشابهش است؛ طی تمام باید با استفاده از انگشتانتان برای تغییرات جهت ماشین، آن را سالم به نقطه پایانی برسانید.

چگونگی حرکت اتوموبیل هم اصلا سخت نیست. ماشین خودش به مسیرش ادامه داده و تنها وظیفه شما این است که هنگام رسیدن به راهبند با کشیدن دست خود به سمت چپ و راست به جهت هایی که می خواهید رفته یا با سوایپ انگشت به قسمت جلویی اسمارت فون، از بعضی از آن ها بپرید. البته توسعه دهنده برای افزایش چالش عنوانش از دشمنانی استفاده نموده که از پشت به شما حمله می کنند.

حالا چگونه آن ها را شکست دهیم؟ خیلی ساده است. همانگونه که عکس ها نشان می دهند، تمام محیط ها اشکالی رنگی داشته و با گرفتن تعداد معین آن ها نه تنها محیط به صورت داینامیک عوض خواهد شد بلکه قابلیت استفاده از اسلحه را هم پیدا می کنید. تا اینجا که آمدیم بد نیست نگاهی هم به گرافیک بیاندازیم. شاید طی نگاه ابتدایی، طراحی عالی منطقه ها از نکات مثبت این بخش باشد.

ولی بهترین قسمت گرافیک بی شک تعویض پویای رنگ ها همانند Beat Stomper است که ترکیبش با موسیقی موجب شده یک تجربه فراموش نشدنی برای خود به ارمغان بیاورید. حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Beat Racer همانند Beat Stomper با وجود ذات کلیشه ای المان هایش، توانسته با اهمیت دادن به بخش موسیقی و پرداخت مناسب به آن یکی از خوب های امسال را عرضه نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم ساخته Lila Soft را از دست ندهید.

منبع: دیجیاتو

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730300

وب گردی

وب گردی