اصلاح و تصویب نهایی بودجه 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به مصوبه هیات امنای این استان در تصویب پیش‌بینی برنامه و بودجه سال 96 گفت: تغییرات و اصلاحات در صورت پیش‌بینی بودجه استان اعمال و برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان به اتفاق آرا به تصویب کمیسیون دائمی هیات امنا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کیومرث نیازآذری در نشست کمیسیون هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که در واحد ساری برگزار شد، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک دستاورد بزرگ انقلاب است که علاوه بر ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه فرصت اشتغال برای بیش از 72 هزار نفر بصورت مسقیم و تعداد قابل توجهی بصورت غیر مستقیم را بوجود آورده است.

رئیس واحد ساری با توجه به مخارج و مصارف واحدهای استان در بودجه 95 گفت: با هماهنگی و همکاری روسای واحدهای استان حدود 4.5 میلیارد تومان در هزینه‌های خدمات اداری و خدمات آموزشی در استان صرفه‌جویی شده است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با ارائه گزارشی از هزینه‌های فرهنگی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی دانشگاه اظهار کرد: «تلاش واحدهای استان در افزایش سطح کیفی برنامه‌ها و خدمات با رعایت صرفه‌جویی در مخارج است.

وی تحقق درآمدهای اقتصادی دانش‌بنیان را یکی از موارد مهم در برنامه و بودجه عنوان کرد و افزود: اکنون 5 مرکز رشد در واحدهای استان فعالیت می‌کنند که اقدامات آنها بسیار خوب است و در آینده نزدیک درآمد غیر شهریه‌ای از محل فعالیت‌های دانش‌بنیان افزایش خواهد یافت.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730308

وب گردی

وب گردی