ارتقای نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان خلخال به اداره

همزمان با دهه مبارک فجر، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال طی ابلاغی از سوی سازمان مرکزی به اداره ارتقا یافت. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، به مناسبت دهه مبارک فجر، مراسم افتتاح اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال با حضور بشیر خالقی نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و عسگر سنگی معاون سرمایه گذاری این اداره کل صبح امروز 19 بهمن ماه مصادف با هفتمین روز دهه فجر برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در این مراسم گفت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری و تاریخی شهرستان خلخال و با پیگیری انجام شده در سال های گذشته و با عنایت به ابلاغ دفتر امور ساختارهای سازمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر ایجاد اداره میراث فرهنگی در شهرستان های قابل ارتقاء، نمایندگی مستقر در شهرستان خلخال توانست با کسب امتیاز لازم به اداره ارتقا یابد.

قنبر رستمی اضافه کرد: شهرستان خلخال دارای 50 اثر تاریخی ثبت شده، سه منطقه نمونه گردشگری گردنه الماس، ازناو و امامزاده عبدالله (ع) کلور، پنج روستای هدف گردشگری کزج، اندبیل، ماجولان، خوجین و برندق و سه روستای دارای قابلیت گردشگری از جمله خمس است.

خبرنگار: واحد اردبیل/ منتشرکننده: شاهین زینعلی

800/800

کد خبر: 730348

وب گردی

وب گردی