قلی پور: مؤمن و متعهد بودن مهمترین شاخصه یک استاد نمونه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، اخلاق نیکو،سعه صدر،نظم و انضباط را مهم ترین ویژگی یک استاد عنوان و اظهارکرد: دانشجویان و آحاد مردم باید آزاد مردی،استقامت و صبوری و رعایت احترام به دیگران را از استادان و دانشگاهیان بی آموزند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر حسن قلی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل درجلسه هم اندیشی اخلاق حرفه ای از منظر اسلام ویژه استادان گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله کسانی بود اخلاق نیکو وحسنه داشت، تسامح و تساهل در مدیریت وی زبان زد بود.

رئیس واحد بابل بیان کرد: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه در برابر همه ی نا ملایمات ومشکلاتی که برا ایشان ایجاد می کردند،صبور و تحمل بسیار زیادی داشته است.

قلی پور افزود: شما استادان الگو و وارث دانشجویان هستید،ایمان، تقوا و بصیرت و سخنان زیبا بهترین صلاح یک استاد است.

عضو هیأت علمی واحد بابل اجتناب و پرهیز از کلمات نا شایست را مهم دانست، گفت: رعایت حقوق دیگران وتکریم احترام به دانشجویان وصداقت در کار و همچنین کاربرد کلمات قشنگ، زیبا و تاثیر گذار در کلاس درس و اجتناب از سرزنش مهمترین شاخصه یک معلم کلید موفقیت یک استاد است.

قلی پوربیان کرد: عشق وعلاقه استاد به محیط علمی وفرهنگی درتعالی دانشگاه نقش آفرین است،پیشرفت و آبادانی هر جامعه‌ در گرو تلاش و همت بلند معلمان و استادان دانشگاه است.

رییس واحد بابل اظهار داشت: دوری و اجتناب از جا طلبی، تواضع، فروتنی، اخلاق و رفتار نیک در برابر دیگران به ویژه دانشجویان برترین شاخصه یک استاد است.

وی با بیان اینکه امانت داری،صداقت و راستگوی رمز موفقیت یک انسان است،گفت: دروی از رفتارهای نادرست درستکاری و ارائه معلومات کار آمدی در کلاس درس ویژگی‌های خوب و ارزشمند یک استاد است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730356

وب گردی

وب گردی