ملکی:حریق در اشرفی اصفهانی ناشی از آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ  بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حادثه حریق در اشرفی اصفهانی در اثر آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه به وقوع پیوست که در طبقه منفی یک آن 4 دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شده بود و شعله های زیادی از آن متصاعد شده بود.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت حریق ساختمان در اتوبان اشرفی اصفهانی گفت: عملیات زمان زیادی است که به اتمام رسیده است و حریق نیر مهار شده است.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 5.20 دقیقه در بلوار سیمون بولیوار خیابان فکوری به ایستگاه های آتش نشانی اعلام و 3 ایستگاه با نردبان هیدرولیکی و تشک نجات و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این حادثه در اثر آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه به وقوع پیوست که در طبقه منفی یک آن 4 دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شده بود و در اثر آن شعله های زیادی به بیرون متصاعد می شد و دودی غلیظ تمامی طبقات را فرا گرفته بود.

وی اضافه کرد:گروهی از آتش نشانان برای مهار کردن آتش به طبقه منفی یک رفتند لازم به ذکر است ماموران سازمان آتش نشانی طی 2 دقیقه و 37 ثانیه پس از اعلام در محل حادثه حضور پیدا کردند و گروه های دیگر نیز به طبقات بالاتر رفتند تا افرادی که در این ساختمان هستند را نجات دهند.

ملکی افزود:21 نفر از اهالی این ساختمان در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند که با کمک آتش نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه پله ها به خارج از محل حادثه انتقال داده شدند 10 نفر از این افراد به عوامل اورژانس حاضر در منطقه سپرده شده و 2 نفر از آن ها وضعیت وخیمی داشتند که اورژانس کشور پس از مدتی اعلام کرد متاسفانه عملیات احیا بر یک زن 60 ساله تاثیری نداشته و وی فوت شده است.

وی تاکید کرد: ماموران آتش نشانی توانستند در پایان آتش را مهار کرده و دود حاصل از آن را تخلیه و محل را ایمن سازی کنند در حال حاضر ساعت دقیق اتمام این حادثه به طور دقیق اعلام نشده است.

خبرنگار و انتشار دهنده: نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 730375

وب گردی

وب گردی