وزیر علوم: سرانه امکانات ورزشی دانشگاه ها افزایش می یابد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه امکانات ورزشی برای هر دانشجوی کشور در سال جاری یک متر مربع بوده که با اتخاذ تمهیداتی به دنبال افزایش آن هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد فرهادی در حاشیه آیین افتتاحیه چهارمین دوره رقابت های والیبال دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای افزایش سرانه ورزشی دانشجویان راه اندازی ایستگاه های تندرستی و ورزشی در کنار خوابگاه های دانشجویی آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: دانشجویان کشورمان در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی از جمله ورزش های همگانی، عمومی و قهرمانی فعال هستند.

دکترفرهادی در ادامه افزود: دانشجویان ما سال گذشته در بیست و هشتمین دوره بازی های ورزشی دانشجویان جهان در بین 170 کشور رتبه نهم را به خود اختصاص دادند و شمار زیادی از تیم های ورزشی دانشجویی کشورمان نیز سال آینده در بیست و نهمین دوره بازی های ورزشی دانشجویان شرکت می کنند.

گفتنی است آیین افتتاحیه چهارمین دوره رقابت های والیبال دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یزد برگزار شد.

در این مسابقات تیم های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت می کنند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 730429

وب گردی

وب گردی