حجت الله ایوبی: هرگز در آرای داوران دخالت نکردیم/سال گذشته واکنش ها نسبت به نتایج بیشتر بود!

حجت الله ایوبی می گوید: مثل همه سال های گذشته سعی کردیم در انتخاب داوران  دقت لازم را انجام دهیم اما در نتیجه آرای هیات داوران هیچ گاه دخالت نکرده ایم و دخالت در نظر داوران را درست نمی دانم.

حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی درباره اعتراض هایی که پس از اعلام نامزدهای جشنواره فیلم فجر از سوی برخی سینماگران شده است، به ایسکانیوز، گفت: سوال من از شما این است که آیا سالی را سراغ دارید که هنرمندان به آرای داوران اعتراض نکرده باشند، من معتقدم که سال گذشته واکنش ها نسبت به نتایج داوران نسبت به امسال بیشتر بود.

او ادامه داد: اعتراض همیشه وجود دارد و این مساله نشان دهنده آن است که خوشبختانه سیمرغ برای اهالی سینما ارزشمند است، من یک سوال دیگر از شما دارم، آیا به نظر شما کار دیگری جز پذیرفتن نظر داوران می توان تصور کرد؟!
ایوبی درباره دخالت رئیس سازمان سینمایی و محمد حیدری، دبیر جشنواره فیلم فجر در آرای داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، گفت: هرگز! این اتفاق نیفتاده است و مثل همه سال های گذشته سعی کردیم در انتخاب داوران دقت لازم را انجام دهیم اما در نتیجه آرای هیات داوران هیچ گاه دخالت نکرده ایم و دخالت در نظر داوران را درست نمی دانم و شان داوران هم بالاتر از آن است که ما بخواهیم در کار آنها دخالت کنیم.
به گزارش ایسکانیوز، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، از دهم تا 21 بهمن ماه به دبیری محمد حیدری در حال برگزاری است. آرای هیات داوران این دوره از جشنواره روز 18 بمهن ماه اعلام شد که پس از مشخص شدن نامزدهای بخش های مختلف جشنواره، تعدادی از فیلمسازان حاضر در این دوره از فستیوال از جمله؛ محمدحسن مهدویان، کارگردان «ماجرای نیمروز»، منیر قیدی کارگردان «ویلایی ها»، مسعود سلامی و محسن نصراللهی فیلمبرداران «خفه گی» مطالبی را در اعتراض به رای داوران منتشر کردند.


501500
خبرنگار: معصومه رضا/ تایید کننده: ساجده سلیمی

کد خبر: 730489

وب گردی

وب گردی