حضور یکپارچه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن/حضور در روز ملی ایران دفاع یکپارچه مردم از موجودیت انقلاب، نظام و کشور است

دکتر میرزاده در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بدلیل ضرورت های سیاسی و بین المللی در روز 22 بهمن همه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر در راهپیمایی پرشکوه این روز شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در صد و نود و پنجمین جلسه هیات رئیسه با تبریک مجدد ایام الله دهه فجر و با یادآوری آیه شریفه «و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لآیات لکل صبار شکور»، اظهار داشت: واقعیت این است که ملت ما علیرغم تمام توطئه ها، در این 37 سال ایستادگی و مقاومت کرده اند و انصافاً پیشرفت های خوبی در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نماد این پیشرفت ها، توسعه علمی کشور است. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اصلی ترین نمادهای پیشرفت علمی دوران انقلاب اسلامی است که به تدبیر و حمایت یکی از بزرگان انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفت و امروز برترین دانشگاه کشور در زمینه تولید علم و دارای رتبه 158 جهانی است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به لطف انقلاب اسلامی، کشوری بزرگ و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است، گفت: در بین بیش از 190 کشور دنیا، نام ایران به عنوان یک کشور با ضریب تأثیر بالا در عرصه جهانی مطرح است. این در حالی است که ایران پیش از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری متأثر از قدرت های بزرگ و حتی شبه مستعمره شناخته می شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مستشاران آمریکایی در همه شئونات کشور دخالت می کردند به طوری که حتی در رادیو و تلویزیون، اداره اصلی کار با 36 مستشار آمریکایی بود.

دکتر میرزاده با بیان اینکه صلابت رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید در کنار حمایت مردم از نظام، کشورهای بزرگ جهان را پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشاند، اظهار داشت: این موفقیت ها علاوه بر موارد پیش گفته، مرهون پیشرفت های علمی در زمینه هسته ای و زمینه های مختلف است.

وی به استقلال و تحقق حاکمیت ملی در ذیل رهبری معنوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید پای انقلاب بایستیم. در جهانی که فساد و بده بستان هایی وجود دارد و حمایت های استکباری از رژیم های کودک‌کش و نژادپرست، همه مردم جهان را به ستوه آورده است، استقلال و حاکمیت ملی و مردمی ایران، اثبات کرده که جمهوری اسلامی ایران کانون آرامش و ثبات در منطقه و حامی مظلومان است.

دکتر میرزاده در ادامه اظهار داشت: امسال به ویژه با تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدتیم و همه ملت ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که خود محصول انقلاب اسلامی ایران ومدیون فضای حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باید در راهپیمایی 22 بهمن که روز ملی برای ایرانیان است از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: به خاطر ضرورت های سیاسی و بین المللی در روز 22 بهمن همه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر در راهپیمایی پرشکوه این روز شرکت خواهند کرد.

دکتر میرزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: امسال دهه فجر بدون حضور ایشان برای همه علاقمندان انقلاب اسلامی، یادآور جای خالی و 60 سال جهاد و مبارزه ایشان است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730508

وب گردی

وب گردی