همایشی تحت عنوان انقلاب اسلامی،اقتصاد مقاومتی،جامعه علمی،چالشها و راهکارها‎ برگزار شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران همایشی تحت عنوان انقلاب اسلامی،اقتصاد مقاومتی،جامعه علمی،چالشها و راهکارها با حضور هیات رئیسه،اساتید و کارکنان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش دکتر سعید صادقی رئیس پیام نور استان گیلان در سخنانی به تشریح خیانت های دوران حکومت ستمشاهی پرداخت و گفت: ثروت های کشور ایران در زمان طاغوت به جیب کشورهای بلوک شرق و غرب و سرمایه داران و طبقات خاص جامعه آن روز می رفت. ایشان افزود:رهبری امام خمینی (ره) در استمرا رحرکت انقلابی و با حضور مردم در میدان مبارزه و شور و حال نوجوانان نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که بزرگترین انقلاب در دنیا بود رقم خورد.

صادقی در ادامه گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه های زیادی در ایران شکل گرفت و 16000 شهید ترور گواه سند ننگین آمریک و ایادی وابسته نسبت به انقلاب اسلامی ایران است.

دکتر صادقی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک الگو نام برد و گفت:اقتصاد درون گرا،دانش بنیان،عدالت محوردر کنار اقتصاد مردم محور از شاخصه های برون رفت از تحریم ها ی ظالمانه بر علیه ایران اسلامی می باشد.صادقی افزود:ایران اسلامی مقتدر در طول سالها که هجمه های زیادی بر علیه ملت ایران تحمیل کردند نشان داد که یاوه گویی های آنان پوشالی است و در اراده آهنین ملت ایرا ن اثری ندارد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730576

وب گردی

وب گردی