سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید

سه واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 257 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 145 تن، روز چهارشنبه همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد تقی کره ای معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز؛ یکی از طرح هایی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، واحد صنعتی لیوپاک است که در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه، چاپ روتوگراور و درب سرپوش ظروف غذایی از فویل آلومینیوم فعالیت می کند و می تواند سالانه 10 هزار تن محصول به بازار عرضه نماید؛ این واحد دارای هفت هزار متر مربع زیر بنا می باشد که با 78 تن نیرو با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال چرخه تولید خود را آغاز کرده است.
واحد صنعتی دیگری که افتتاح شد، شرکت تولیدی کیمیاسامانه زمرد ایرانیان بود، این واحد در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف پلیمری زیست تخریب پذیر گیاهی فعالیت می کند و ظرفیت تولید سه هزار تن محصول در سال دارد؛ این واحد دارای پنج هزار و 600 متر مربع زیربناست که با 50 نیروی فعال و اعتباری در حدود 50 میلیارد ریال محصول های مورد نظر خود را تولید می کند.
همچنین امروز واحد صنعتی شرکت تعاونی تولیدی معصوم که در زمینه تولید کامپاند و گرانول پلیمری فعالیت می کند و توانایی تولید 20 هزار تن محصول در سال دارد به بهره برداری رسید؛ زیربنای این واحد صنعتی، سه هزار و 600 متر مربع است و با اشتغالزایی برای 25 تن و اعتبار 50 میلیارد ریالی، محصول های خود را تولید می کند.
همچنین کلنگ عملیات اجرایی مرحله سوم واحد صنعتی شرکت تعاونی تولیدی معصوم به زمین زده شد.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی انتشاردهنده:

402

کد خبر: 730652

وب گردی

وب گردی