بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت 22 بهمن

در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن به شرح زیر است:

دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی ایران که یادآور جان فشانی ملتی که با لبیک به ندای حق جویی، عدالت طلبی و آزادی خواهی بزرگ مردی از تبار مردان خدا است، بار دیگر از راه رسید. روزها و شب های الهی با رهبری خمینی بت شکن و به بهای جان هزاران شهید دلاور، بساط طاغوتیان و کفرپرستان برچیده شد و راه این ملت را در مسیر نورانی و الهی باز کرد تا الگویی برای همه آزادگان و حق طلبان عالم باشد.

38 سال از آن روزهای خون و حماسه می گذرد و امروز به یُمن این رزق الهی و به برکت ایستادگی ملت قهرمان ایران، این انقلاب الگویی عالم گیر برای همه ملتها و مستضعفانی است که ظلم را بر نمی تابند و همت شان دست یابی به استقلال و آزادی است. انقلابی که اکنون با گذر از فتنه‌ها و تهدیدها، راه خویش را یافته و با صلابت در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی گام بر می دارد.

نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد پاسداری می کند و با صلابت در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب گام بر می دارد.
اینک بر سر یاوه گویان بی منطق و سردمداران نظام کفر جهانی که بار دیگر در شیپور تهدید می دمند، مقتدرانه فریاد می زنیم که ایرانی از تهدید نمی‌ترسد و با همه وجود در راه آرمان و اعتقاد پاکش جان خویش را نثار می کند.

اعضای جنبش دانش آموزی ایران اسلامی با اتکال به قدرت الهی و با توسل به ساحت قدسی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوان غیرتمند، در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن شرکت خواهند کرد و امیدوار به ذات باریتعالی آینده ای را در انتظار می نشینند که طومار فتنه ها درهم پیچیده شده و پرچم حکمرانی عالم در دست صاحب العصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد.

خبرنگار:علی درخشان / انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 730679

وب گردی

وب گردی